top of page

חיזוק שרירי הליבה דרך הפילאטיס

הפילאטיס היא האומנות המתאימה ביותר לחיזוק שרירי הליבה. בעוד אימונים ואומנויות אחרות מתרכזים בעיקר בחיזוק שרירי הגפיים, כאן נתמקד בשרירים המרכזיים בגופכם, שמקומם הוא בבטן, בגב, במפשעות, בסרעפת, ובשאר המוקדים שמקורם הוא בחלק הפנימי של הגוף, ולא רק בידיים וברגליים. כאשר חלק זה חזק ויציב, הגוף כולו נע בקלות ומצב הרוח שלכם משתפר פלאים כתגובה ראשונית לכך.

כיצד מיישמים בפילאטיס פיתוח מלא של הבטן, הגב והשרירים המצויים בתוכם?

באמצעות אימון מכשירים משולב עם אימון קרקע. אתם תצטרכו להירתם לאימון עם כדורי פיטבול, לצד אימון עם מיטות פילאטיס ייחודיות. כל זה ישולב גם עם אימוני רצפה, אשר יאפשרו לכם לפתח את הגמישות ללא עזרים חיצוניים, רק אתם, הבטן והגב. כל התרגילים הללו חייבים להיות מבוצעים בליווי מדריך, וחייבים להיות מבוצעים לאט מאד על מנת שתהיו בטוחים שביצעתם אותם טוב ושאתם מרגישים את מה שהמדריך מצפה שתרגישו: את התגובות של השרירים לפעילות אותה אתם מבצעים.

מי זקוק לאימון פילאטיס?

ישנן כמה אוכלוסיות הזקוקות לו. בראש ובראשונה, זו המעוניינת לשים דגש על חיזוק הבטן והגב. פיתוח זה לא נעשה בחדרי כושר בעוצמה שהוא נעשה בפילאטיס. בפילאטיס לא מתמקדים רק בכפיפות הבטן ובשריר התחתון, ולא מתמקדים רק בחלק השרירי של הגב, אלא מתבססים קודם על זוקפי הגב ויציבות הגב. אנו מטפלים באופן יסודי בעמוד השדרה, וגורמים לכך שהוא יהיה מאורך ונחזק את השרירים מסביב עמוד השידרה. הדבר תורם למראהמוארך של הגוף. בנוסף, אנו מפתחים את השרירים דרך הארכתם. אין לצפות לניפוח השרירים אלא להארכתם וחיזוקם. השרירים יהיו ארוכים יותר ועל כן גמישים יותר. בזאת מתבטא הפיתוח שמיושם באמצעות פילאטיס.

איה טל – סטודיו גוף בהרמוניה. הסטודיו ממוקם בעתלית שליד חופי חיפה

הסטודיו מציע מגוון רחב של פעילויות פילאטיס לחיטוב הגוף ופיתוח שרירי הליבה. הסטודיו מורכב מצוות מדריכים המתמחה בחיזןק הגוף, ומקיים שיעורים בקבוצות. אנו נמצא עבורכם את התכנית הייעודית לאימון הפילאטיס שלכם. בואו להתייעצות ואנו ננחה אתכם בתרגילים הנכונים על מנת להחזיר את גופכם ונשמתכם למסלול הנכון, הבריא והמיטבי ביותר!

bottom of page