top of page

מרכזי פילאטיס בכרמל וביישובי חוף הכרמל

מרכזי פילאטיס הם האתרים אליהם מומלץ ללכת על מנת לתחזק את גופנו. ולא באופן חלקי. לא, אנחנו לא מציעים לכם לפתח ולנפח את השרירים בידיים ובירכיים. פילאטיס היא אמנות המשיגה עבור מתאמניה שתי מטרות. ראשית מאריכה את השרירים ומחזקת אותם, למשל את זוקפי הגב, היא מתמקדת בשרירי הליבה ומרכז הגוף ומחזקת אותם. עבודה וחיזוק זוקפי הגב מאפשרים שמירה על יציבה נכונה ועמוד שירה יציב. וישנה גם מטרה שלישית ולא פחות חשובה. הפילאטיס גורם גם לתמורה נפשית שאסור להתפשר עליה, בכך שהוא יוצר שלווה ורוגע אצל המתאמן/ת ויוצר את האיזון המנטלי שמושג במהלך שיגרת האימונים.

מרכז פילאטיס מתקדם לכל מטרה

לא צריך לנסוע לתל אביב וירושלים בשביל אימון פילאטיס איכותי. נכון, הורגלנו קונספטואלית שבשביל אומנות וספורט יש ללמוד רק בערים הללו, אך גוף בהרמוניה בעתלית, סטודיו לפילאטיס המציע את כל התמורות שאמורים להציע מכוני פילאטיס על פי עקרונותיו של מייסד השיטה ג'וזף פילאטיס: נפש בריאה בגוף בריא. אנו מספקים אימוני פילאטיס לפתרון פגיעות ספורט ובעיות יציבה שונות. נשים בהיריון וגם לקוחות סקרנים המתעניינים בפיתוח והעצמת גופם דרך שיטת פילאטיס.

כך תדעו שפילאטיס מתאים לכם

לפעמים אנו נשאלים האם שיטת פילאטיס מתאימה רק לנשים או שגם לגברים? הרי שיטת פילאטיס פותחה ע"י גבר בשם ג'וזף פילאטיס. פילאטיס מתאים גם לנשים וגם לגברים כי השיטה תורמת לחיזוק והעצמת הכח, להארכת וגמישות השרירים וליכולת המיקוד ביציבה של המתאמן. גברים מחזקים את השרירים בשיטת פילאטיס ומשפרים בכך את הכישורים שישנם אצלם כספורטאים והם ממקצעים את התחום בהם הם עוסקים בספורט בכלל. לאחרונה נפתחו קבוצות גברים המוצאים בשיטה השלמה לאימוני הכח שהם עושים מלבד אימוני הפילאטיס. באימוני הפילאטיס רוכשים המתאמנים את יכולת הריכוז וביצועי התירגול משתפרים הודות לרכישת המיומנות בשליטה ובריכוז.

סטודיו "גוף בהרמוניה" של איה טל מציע אימוני פילאטיס בכרמל ובסביבה

הסטודיו, שממוקם בשכונת הגורן בעתלית, מציע אימוני פילאטיס לתושבי ישובי הכרמל וחיפה. בסטודיו תוכלו למצוא פתרון למגוון בעיות הנפתרות על ידי פילאטיס: שליטה על הגוף במהלך ההיריון, איזונים נכונים בגוף ובנפש והשגת מראה-גוף מרשים המשדר יציבות.

bottom of page