top of page

יתרונות האימון בפילאטיס מכשירים

לפילאטיס מכשירים יתרונות רבים. שיטה זו חולשת על כל אברי הגוף הנמצאים קרוב לשרירי הליבה, כלומר על חלקיה השונים של הבטן, כמו גם על נקודות חשובות בחזה ובגב. בשיטה זו שמים דגש על פיתוח חלקי גוף אלה, והגעה ליציבה נכונה על ידי יישור עמוד השדרה במידת האפשר. יתרונות האימון בפילאטיס מכשירים מתבטא בעיקר ביעילות. מגיעים לכך בזמנים שונים, כל מתאמן לפי הקצב שלו, וביעילות רבה. פילאטיס ריצפה מאתגר ונגיש יותר ומשרת אוכלוסיות שונות, ההבדל מפילאטיס מכשירים הוא שבאימון ריצפה משקל הגוף הוא שיוצר את עבודת ההתנגדות ובמכשירים הקפיצים יוצרים התנגדות זו. אבל המתאמן צריך להיות הרבה יותר מנוסה ולהקשיב בצורה טובה יותר לגופו כדי להבין מה עושים על מנת להגשים זאת בפועל.

עם מכשירי פילאטיס קל יותר להגיע לגב יציב ולתנועה חלקה של הרגל העליונה ביחס לבטן

המכשירים פשוט גורמים לכך שהאברים המטופלים ייושרו ויפעלו בצורה חלקה ויעילה יותר מן ההווה. הדבר מתבצע באמצעות מיטות ומנחי פילאטיס ייעודיים, כמו גם באמצעות כדורי פיטבול ענקיים ואביזרים נוספים דבר המאפשר תנועתיות חלקה יותר, ועל כן חשוב במיוחד למי שעוסקת או עוסק בתנועה למחייתם (ריקוד, התעמלות קרקע וכד').

למכשירי הפילאטיס יתרונות גם ביישום הטיפול כלפי מתעמלים מתחילים

בשיטת פילאטיס מכשירים ניתן לבצע תרגילי ריצפה בדיוק ובעוצמת התנגדות גבוהים יותר או נמוכים יותר. פילאטיס מכשירים ייתן מענה טוב למתאמנים שנמצאים במצב הגבלה תנועתית או אחרי פגיעה/פציעה וצריכים לשפר ולחזק את האזור הפגוע.

איה טל – מקימת סטודיו גוף בהרמוניה מספקת שיעורי פילאטיס מכשירים לכל דורשת

הסטודיו ממוקם בעתלית, בסמוך לחיפה. הוא מציע שיעורים בקבוצות בפילאטיס מכשירים. בסטודיו פועל צוות מדריכים מנוסה אשר יידע בדיוק מה לעשות עם כל מתאמנת ומתאמן על מנת להגיע לתוצאות הרצויות מן האימון. תותאם עבורכם תכניות אישיות ויעברו אתכם על מערכיהן משיעור לשיעור לווידוא ביצוע מוצלח של התרגילים.

bottom of page