top of page

חוגי פילאטיס לנשים בהריון בעתלית

אם גם את מעוניינת לחוות בתקופת ההיריון שלך אימוני פילאטיס, יש לו מענה בשבילך, והוא נמצא ממש קרוב לביתך, תמיד אמרו לנו שאימוני פילאטיס לנשים בהיריון הם קודש הקודשים מבחינה זו שצריך לדעת בדיוק מה לעשות, מהו מינון התרגילים הנכון, ואלו תרגילים בכלל צריך לבצע על מנת לעבור היריון בטוח. במכון זה, בכרמל, יש לנו ניסיון ארוך בשנים עם נשים בהיריון, ואנו מסתמכים אך ורק על שיטות בדוקות עבורן, כפי שפותחו על ידי מייסד השיטה, ג'וזף פילאטיס.

מדוע צריך פילאטיס בתקופת ההיריון?

בתקופת ההיריון, נכנסת האישה לאי יציבות רב מערכתית. ראשית, מבנה הגוף משתנה, ועל כן השליטה בגוף נעשית רפה יותר. שנית, חבלי ההיריון אינם מוסיפים נחמה, אלא רק מעצימים את חוסר השליטה שלך בגופך. שלישית, משברים נפשיים במהלך ההיריון (לא בכדי נאמר במקורותינו "בעצב תלדי בנים") עשויים להשפיע גם על השליטה במצבך המנטלי. בדיוק את הבעיות הללו פותרת שיטת פילאטיס. ברם, מדובר בפתרון באמצעות תרגילים גופניים, תרגול שוטף ורציף בשיטת פילאטיס יעניק למתאמנת ההריונית יכולת הכלה וקבלת השינויים המתקיימים בגופה עם התפתחות ההריון. לכן, אתן מומלץ למתן אימונים עצימים ולבצע אימוני פילאטיס, שם – המדריכים ידעו בדיוק מה לעשות, אלו תרגילים להוריד מסדר היום בהתאם לשלבי ההיריון, ומה צריך לעשות על מנת לשלוט טוב יותר במצבכן המנטלי.

כיצד פילאטיס יכול להיטיב עם מצבן של נשים בהיריון הלכה למעשה?

באמצעות תרגילים מבוקרים שנועדו לנשים בהיריון. חלקם הם תרגילים המבוססים על פילאטיס רצפה, וחלקם מבוססים על פילאטיס מכשירים. עם התקדמות ההיריון אנ נוריד מסדר היום תרגילים שאינם מתאימים, למרות שהם נעשו בשלבים התחלתיים יותר. לקראת סוף ההיריון נתמקד בהעצמת היכולת המנטלית ושליטה בשרירי רצפת האגן. מומלץ לחזור לאימונים גם לאחר ההיריון לשמירה על נפש בריאה בגוף בריא.

גוף בהרמוניה – סטודיו פילאטיס בעתלית

גוף בהרמוניה הנו סטודיו הממוקם עתלית. הוא מספק מענה מלא לתושבי ותושבות יישובי חוף הכרמל הזקוקים לאימון פילאטיס לכל מטרה: פיתוח הגוף, שליטה טובה יותר בגוף, שליטה טובה יותר בנפש, שיקום מפציעות וליווי במהלך ההיריון. אנו נלווה אתכם/ן בתהליך המלא עד להשגת יעדכם, וניתן עצות טובות בנושא פילאטיס גם בהמשך דרככם בעת הצורך.

bottom of page