top of page

חוגי פילאטיס - למה כדאי להתאמן?


ככל שמדובר על חוגי פילאטיס, מובטחת שלווה אמיתית לגופכם. הדבר נכון גם משום שהוא יהיה יציב וחסון יותר מימי העבר, וגם בשל כך שהאימון לא יפיח בכם תחושה של הישגים ולחץ בדומה לזו שמתקבלת בחדרי כושר, אלא סיפוק עצמי ואושר צרוף. האימון מבוסס על תיאוריות ג'וזף פילאטיס, הנגזרות מהאידיאל היווני לפיו שלמות הגוף ושלמות הנפש – חד המהּ. האימון לא רק כדאי ורצוי, הוא מומלץ גם כאשר אתם במצב מוגבל. גם אם אתם פצועים, אתן נשים ואתן בהריון, יש לכם מגבלה גופנית עקב איזושהי תאונה שארעה בעבר, וכד' – מומלץ להמשיך בשגרת האימונים. כמובן שאז, המדריך יחבר עבורכם סדרה פשוטה יותר של משימות, אבל בהתאם למצב גופכם היא תתרום לייצובכם ולשמירה על מצב גופני בשליטה ומצב נפשי תקין.

האימון אחראי לחיזוק שרירי הליבה

שרירי הליבה הם מהחשובים שבשרירי הגוף, שכן הם כוללים את כל החלק המרכזי בו: הבטן, הגב, החזה ורצפת האגן. חיזוק שרירי הליבה תורם לכך שהבטן (כמו גם כל חלק עליון אחר בגוף) תהיה גמישה יותר. הגב ימעיט בהיותו תפוס או כואב בעונות המעבר, וכמובן שכל איבר אחר יהיה גמיש יותר וכואב פחות במהלך התנועה השוטפת בחיי היום יום שלכם.

האימון מיישם, הלכה למעשה, יישור נחוץ של חלקים חשובים בגופכם

יישור עמוד השדרה והארכת השרירים הפנימיים בגוף הם שתי תמורות שחשוב מאד ליישם על מנת להימצא בגוף בריא. יישור עמוד השדרה הוא גם יישור אסתטי משום שהוא גורם לגוף שלכם להתארך ולהגיע לממדים מעט יותר גבוהים ממה שהוא נמצא כרגע. הארכת השרירים – אין פירושה ניפוחם בסגנון הרמת משקולות, אלא הארכה פיזית של אורך השריר וחיזוקו. המשמעות עבורכם: אברי גוף שיש בהם שרירים יהיו גמישים ועמידים יותר במצבים בהם זה נדרש.

סטודיו "גוף בהרמוניה" שבעיר עתלית מספק את כל התמורות החשובות לגוף ולנפש

הסטודיו, אשר יוסד על ידי איה טל, מספק תרגילי פילאטיס מכשירים ומזרון. הוא אחראי ליצירת מצב נפשי תקין, לצד הגברת היציבות הגופנית, בדיוק כפי שהגה ג'וזף פילאטיס, ממציא השיטה. ניתן לפנות אלינו ולבדוק את התאמתכם לפילאטיס. בהתאם לכך, נבנה עבורכם תכנית אישית אשר תיושם על ידיכם בליווי מדריכים.

bottom of page